Reklamacioni list
Potvrda o prijemu reklamacije | |||||||||||||||
Broj | Br.računa | ||||||||||||||
Naziv i adresa prodavca: Hiposistem d.o.o., Čika Stevina 1, 21000 Novi Sad, tel.021‐6322311 | |||||||||||||||
Ime i prezime kupca | |||||||||||||||
E‐mail adresa | Tel. | ||||||||||||||
Adresa kupca: | |||||||||||||||
Oznaka artikla | Veličina | ||||||||||||||
Br.fiskalnog računa | Mp cena proizvoda | Datim kupovine | Datum slanja reklamacije | Nošeno dana | |||||||||||
Opis reklamacije: | |||||||||||||||
Potrošač svojim potpisom porvrdjuje:
- Da je saglasan da mu prodavac Odluku po podnetoj reklamaciji dostavi elektronskim putem na njegovu e‐mail adresu
- Da je saglasan da u slučaju opravdane reklamacije ugovoreni rok za ispunjavanje zahteva iz reklamacije bude 15 dana od dana prijema reklamacije
Potrošač svojim potpisom potvrdjuje da je u slučaju opravdane reklamacije njegov zahtev iz reklamacije:
Otklanjanje nedostataka na proizvodu o trošku prodavca
Zamena proiuzvoda sa nedostatkom za isti nov ili drugi proizvod
ili ukoliko ovo nije moguće
Umanjenje cene
Povraćaj plaćene kupoprodajne cene
Potvrđujem tačnost unetih podataka – potpis kupca | Potpis lica ovlašćenog za prijem reklamacija i pečat |
Odluka prodavca po podnetoj reklamaciji
Nalaz
Odluka
Datum: Za prodavca:
UPOZORENJE‐ NAPOMENA
- Proizvod koji se šalje na reklamaciju mora biti čist, upakovan u kutiju, a reklamirana greška mora biti označena. Nečisti ‐ prljavi proizvodi neće se uzeti u rešavanje.
- reklamacioni list priložiti obavezno fiskalni račun ili drugi dokaz o izvršenoj kupovini i deklaraciji proizvoda.
- Reklamacioni list ispunjava kupac u 3(tri) primerka. 1 (jedan) primerak ostaje kupcu , a 2 (dva) primerka prate reklamiranu robu
- Odluka će potrošaču biti dostavljena u roku od 8 dana od datuma prijema artikla koji je predmet reklamacije
- Ukoliko prodavac/trgovac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je ugovoren, rok za rešavanje reklamacije se produžava na 15 DANA, o čemu je potrošač obavešten i na šta je dao svoju saglasnost.
- Potrošač je popunjavanjem i slanjem onlajn prodavcu Zahteva za reklamaciju potvrdio pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da je u potpunosti saglasan da se upišu njegovi lični podaci, a u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti
- Reklamirani proizvod dostaviti preduzeću Hiposistem d.o.o., Novi Sad, Čika Stevina 1, Tel/fax: +381‐11‐2394‐224,
Hiposistem d.o.o., Novi Sad, Čika Stevina 1, mat.br. 08655898, pib 101695778 tel, 021‐6322311