Ukoliko ste nakon prijema utvrdili da Vam ne odgovara ili želite da zamenite artikal za drugi, molimo Vas da postupite po niže opisanim procedurama.
PROCEDURA ZA ZAMENU ARTIKLA
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
Broj Vašeg računa-otpremnice
Šifru artikla koji želite da zamenite
Artikal za koji želite da zamenite
Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku ili pozivanjem broja telefona 021/6322311.
Nakon toga, vrši se fizička provera u maloprodajnom objektu da li je dostupan željeni artikal nakon čega dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene artikla za drugi.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima korisničke podrške putem poziva ili popunjavanjem formulara na linku koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati za drugi artikal u maloprodajnom objekatu Hiposistem d.o.o. ili slati na adresu koja je navedena na računu-otpremnici.
ROK ZAMENE
Rok za zamenu veličine artikla ili zamene za drugi je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
TROŠKOVI Zamene
Direktne troškove zamene robe snosi potrošač, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima zamene artikla za drugi.